Wednesday 1 May 2013

SPR1M...Saya Penipu Rakyat 1 Malaysia



SPR dan sah jadi pencacai UMNO no 1 ketika ini. Senangnya jawab kononnya pegawai SPR tak berpengalaman menyebabkan dakwat itu tak kekal. Kenapa SPR tak tekankan perkara ini, goncang botol dahulu sebelum calit!!! Ini perkara besar dan membahayakan keselamatan negara. SPR perlu bertanggungjawab sepenuhnya. Dahla duit gaji tu rakyat dan  negara yang bayar. Sewenang-wenangnya mereka buat kesilapan mudah. Samalah contoh pegawai kastam yang lupa buka suis pengimbas. Senang-senang orang seludup senjata dan dadah bawa masuk ke negara kita.

Alasan SPR tak boleh dipakai. Satu desakan dan ketumbukkan yang jitu perlu dibuat ke atas SPR. Pengerusi SPR perlu digoncangkan kepala atau diseluku oleh rakyat. Rakyat sanggup berhabis ratusan ringgit balik mengundi di kampung, senang-senang diorang buat undi palsu. SPR memang tak kasihankan kepada rakyat. Mereka jujur dalam mengundi. Tapi SPR sewenang-wenangnya menipu rakyat.

SPR perlu dipertanggungjawabkan dengan kegagalan ini 100 peratus. Alasan budak tadika kata tak goncang dan buat kesilapan teknikal. Memang diorang dasar penipu. Rakyat kena bangkit. Paling mudah berdoa agar orang-orang ini kalah dalam PRU kali ini. SPR memang mabuk dan tak layak jadi pengadil dalam pilihanraya. Terbaru 40 nama pengundi awal atau pengundi pos tiada dalam senarai di Kem Batalion Satu Rejimen Sempadan, Tanah Merah. Dalam kawasan Parlimen Stopa Mohamad. 

Ini permainanan gila apa namanya? Laporan polis perlu dibuat. SPR jelas telah berat sebelah dalam hal ini. Mereka bukan pengadil yang sebenar. SPR kalau nak main sama, kenalah masuk bertanding. Jadi calon bebas pun takpe. Ini tidak. Penakut dan penipu rakyat 1 Malaysia...
 

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts