Tuesday 30 April 2013

Najib Tolak ALLAH Secara Total



Najib memang magkuk. Hidup bertunjangkan syaitan. Nak realiti macamana? Tengok di Arab Saudi, kaum kafir ramai je dekat sana yang bekerja di pelantar minyak dan jeddah. Tu belum kira dengan amah Filipina dan Vietnam yang bekerja di sana. Tapi kenapa Arab Saudi boleh laksanakan hudud?

Jelas bahawa BN dan Najib yang jadi kepala, menolak hukum Tuhan secara total. Mereka hina hukum islam kononnya tidak realiti pada masa sekarang. Maksudnya tidak sesuai pada zaman sekarang. Weiii Najib. Allah ni pada zaman moden tak sesuai ke? Masa zaman Nabi di Madinah, orang islam semuanya ke? Takde ke orang yahudi dan nasrani atau kristian masa itu. Memang bodoh dan buta agama si Najib ni. Layak ke dia jadi 'imam' bagi rakyat islam negara ini. Tuii...najis mughalazah pun dah tak tahu..apatah lagi bab hukum hakam.

Bukankah hukum islam hanya untuk orang islam sahaja. Kenapalah nak susah serabut kepala tolak hukum Islam. Tolak aturan dan hukuman ALLAH. Kenapa kita perkecilkan ALLAH sampai ke tahap ini. Kalau dah tolak islam. Tak payah letak dalam ic agama islam. Buang sahaja. Tak payah lah terhegeh-hegeh sambut hari raya. Memang mereka dah cabar kebesaran ALLAH.

Sebab itulah kalau PAS betul-betul ikhlas dan perjuangkan ALLAH sebagai nombor satu. Laksanakan hukum ini selepas menang pilihanraya kali ini. Buat untuk umat islam sahaja. Sebelum itu, pendidikan dan kefahaman yang jelas perlu diberikan kepada rakyat. InsyaALLAH tak sempat nak laksanakan pun, orang akan sedar dan takut nak buat jenayah.

UMNO memang perosak masyarakat. Mereka memang membahayakan nyawa kita semua. Undang-undang ciptaan manusia tak mampu halang jenayah daripada berlaku. Nak ke peristiwa Timbalan Pengarah Kastam yang kena tembak itu kena pada kita suatu hari nanti? Nak ke. Kalau Najib kena tembak. Sudah tentu si Rosmah pun nak orang yang tembak itu ditembak kembali. Adil dalam perbuatan jenayah. Inilah namanya Qisas, yang terdapat dalam hukum hudud.

Biarlah kemenangan dunia kita tak dapat. Tapi kemenangan akhirat yang akan kita perolehi. Memang strategi penting dalam pilihanraya. Tapi berkaitan dengan prinsip dan akidah, ianya tak boleh dimainkan. Biarkan Najib jadi imam ajaran sesat UMNOnya itu. InsyaALLAH kita doakan mereka insaf. Jangan ragu-ragu kerana ALLAH adalah segala-galanya.




0 comments:

Post a Comment

Popular Posts