Sunday 21 April 2013

Kejutan Esok....Bekas MB UMNO Serah Borang Sertai PAS Secara Rasmi Esok



Alhamdulillah. Berita sahih yang pasti akan di realisasikan esok. Ada khabar tak rasmi, juga khabar-khabar (ada dalam media perdana) yang jelas bahawa Bekas Menteri Besar UMNO, akan menyerahkan borang untuk menyertai PAS secara rasmi. Mereka akan membawa semua penyokong serta kaum keluarga mereka untuk isi borang PAS. Dikhabarkan satu bahagian UMNO akan lumpuh dan semua akan letak jawatan. Alhamdulillah satu rahmat illahi yang ALLAH berikan untuk kita semua. Penambah kepada kemaraan kita ke Putrajaya.

Ini berita yang pasti akan berlaku esok. Sama-sama kita nantikan dan akan memberi pukulan KO kepada UMNO. Mak cik dan pak cik FELDA pasti akan terbeliak mata dan akan berfikir kembali sokongan mereka kepada UMNO kerana Bekas Menteri Besar ini banyak berjasa kepada FELDA dan FELCRA. Alhamdulillah. Tunggu berita gembira esok.

Di kala ini, para musuh bergelimpangan lari daripada UMNO dan ada yang seberang ke Pakatan, ada juga yang menjadi bebas (di sini beritanya). Jadi mari kita semua rapatkan saf, dan terus melawan UMNO hingga ke titisan terakhir, insyaALLAH.

1 comments:

مهمد شفاريز said...

Kita manusia merancang,tapi sebaik baik perancang adalah ALLAH yg 1,

INI KALILAH

Post a Comment

Popular Posts